باشگاه مشتریان کارآمد

یک باشگاه مشتریان کارآمد چه مشخصه هایی دارد؟

باشگاه مشتریان کارآمد یکسری ویژگی ها دارد که در این مقاله بدین موضوع می پردازیم. باید بدانید که ایجاد یک باشگاه مشتریان کافی نیست. باشگاهی برای مشتریان خود ایجاد کنید که با ارائه خدمات و پیشنهادات ویژه به مشتریان بتواند نظر مثبت ایشان را جلب کرده و آن‌ها را برای خرید مجدد ترغیب نماید. در واقع از این طریق بتوانید مشتریان بالفعل خود را به بالقوه و وفادار تبدیل کنید و هدف شما فقط فروش در نظر گرفته نشود. حفظ مشتریان فعلی یک کسب و کار امری مهم و کم‌هزینه‌تر از جذب مشتری‌های جدید است. در ادامه راهکارهایی برای شما معرفی شده است.


باشگاه مشتریان برای رستوران ها


کارایی اصلی باشگاه مشتریان

هدف اصلی راه اندازی باشگاه های مشتریان ترغیب مشتریان به خرید مجدد است. برای نمونه با ارائه پیشنهادهای خاص به مشتریان عضو باشگاه مثل دسترسی پیشرفته به محصولات جدید، تخفیف‌های شگفت‌انگیز یا حتی گاهی عرضه کالاهای رایگان اشاره کرد. برای عضویت در نرم افزار باشگاه مشتریان باید با وارد کردن یکسری اطلاعات ثبتنام انجام دهند. سپس مشتریان اطلاعات شخصی خود را در شرکت ثبت می‌کنند و یک شناسه منحصربه‌فرد مانند شناسه عددی یا کارت عضویت به آن‌ها داده می‌شود و هنگام خرید یا استفاده از آن شناسه استفاده می‌کنند.

۲ نکته *** مهم برای ایجاد باشگاه مشتریان:

  1. هزینه بیشتر مشتریان برای برندهای مورد علاقه خود
  2. مشتریان وفادار در مورد تجربیات مثبت برند شما با خانواده و نزدیکانشان صحبت می‌کنند. بازاریابی دهان به دهان بیشتر از محتوا و تبلیغات مارک‌دار در جذب و هدایت مشتریان جدید مؤثر است و در ادامه این مشتریان جدید به مشتریانی وفادار تبدیل می‌شوند که احتمالاً بیشتر از حد متوسط پول پرداخت می‌کنند.

مشخصات باشگاه مشتریان کارآمد:

  • جوایز و پاداش برای مشتریان وفادار
  • برگزاری کمپین های مناسبتی
  • پیام های تبریک
  • گزارش دهی مختلف
  • دسته بندی مشتریان
  • و …

*نکته! 

ورود و استفاده از باشگاه مشتریان باید ساده باشد. مردم نمی‌خواهند همه اطلاعات شخصی خود را هنگام ثبت‌نام به اشتراک بگذارند، به خصوص اگر هنگام ورود به وب‌سایت قبلاً ثبت‌نام کرده باشند.

باشگاه مشتریان ایرانیان

این نرم افزار تمامی مشخصه های یک نرم افزار کارآمد را دارا می باشد و قابل توسعه می باشد. برای دریافت مشاوره کسب و کار با شماره ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید