۵ سوال رایج باشگاه مشتریان

۵ سوال رایج باشگاه مشتریان

سوال رایج باشگاه مشتریان را در قالب یک مقاله پاسخ داده ایم. این سوال ها بیشتر به صورت عمومی پاسخ داده شده است. در صورتی که پاسخ سوالات خود را دریافت نکرده اید و سوالات خصوصی تر دارید می توانید از کارشناسان ایرانیان درخواست مشاوره نمایید.

 

۱٫ نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟

نرم افزار باشگاه مشتریان، یکی از راهکارهای بازاریابی است که توسط صاحبان کسب و کارهای مختلف به جهت تشویق مشتریان به ادامه‌ی خرید یا استفاده از خدمات آنها و ایجاد وفاداری طراحی و برنامه ریزی شده است. این نرم افزار با زبان های مختلف برنامه نویسی می شود و هرکدام امکانات ویژه ای را در اختیار مدیران قرار می دهد.

 


امکانات باشگاه مشتریان ایرانیان


۲٫ هزینه راه اندازی باشگاه مشتریان چقدر است؟

با توجه به پلنی که شما انتخاب میکنید هزینه نرم افزار باشگاه مشتریان میتواند متغیر باشد. فاکتور ها با توجه به محدودیت در زمان و امکانات در قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان تاثیر گذار هستند. در برخی از موارد صاحبان کسب و کار درخواست های مختص خود را در نظر دارند که قطع یقین هزینه هایی را شامل می شود. برای اطلاع از قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان تماس حاصل فرمایید. (۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰)

 

۳٫ راه اندازی باشگاه مشتریان مناسب چه کارهایی است؟

در طی مقاله ( تاثیر باشگاه مشتریان بر کسب و کارها ) توضیحات لازمه داده شده است اما به صورت کوتاه مجدد شرح خواهیم داد. باشگاه مشتریان تقریبا در تمامی کسب و کارهای از قبیل سنتی و آنلاین قابل پیاده سازی است. برخی از صاحبان کسب و کار بر حول محور وفادار سازی مشتریان می چرخند که اصلی ترین روش برای این منظور تهیه باشگاه مشتریان است. به عبارت دیگر بازگشت مشتری حاشیه سود بالایی را برای صاحب کسب و کار ایجاد میکند میتواند بسیار به صرفه تر باشد.

 

۴٫ استفاده از باشگاه مشتریان بدون کارت هم امکانپذیر است؟

پاسخ این سوال، آری می باشد. می توانید با توجه به اهداف و همچنین محصول و خدمات کارت باشگاه مشتریان در نظر بگیرید. اما با توجه به کاربری های مختلف ممکن است برای برخی از کسب و کار ها اعطای کارت معنایی نداشته باشد. برای مثال با گزارش های مختلفی که از این پلتفرم دریافت می کنید، ازتباط از طریق تماس تلفنی با پیام کوتاه پاسخگوی نیاز شما باشد.

 

۵٫ هزینه نگهداری و راه اندازی باشگاه مشتریان؟

پاسخ این سوال به سیاست شرکت ها بستگی دارد. برای مثال کارت اعتباری ایرانیان تا ۲ سال پشتیبانی را رایگان انجام می دهد. تیم حرفه ای این شرکت پاسخگوی شما در همه حال هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید