انواع اینماد (نماد الکترونیک)

انواع اینماد را در این مقاله معرفی خواهیم نمود، با کارت اعتباری ایرانیان همراه باشید. هنگامی که سخن از اعتماد مشتریان در زمان پرداخت به میان می آید به دریافت اینماد برای سایت خواهیم رسید. اینماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک که یک مرکز دولتی است، به کسب و کارها (فقط فروشگاه‌های اینترنتی) داده می‌شود.در مقاله پیشین نحوه دریافت اینماد را گام به گام آموزش داده ایم.


آموزش دریافت اینماد


انواع اینماد:

  1. اینماد موقت
  2. اینماد یک ستاره
  3. اینماد دو ستاره

نماد اعتماد موقت:

وب سایت های فروشگاهی که حداقل شرایط را دارا باشند این نوع اینماد را دریافت می کنند. در اصل نماد اعتماد موقت، یک راهکار با شرایط موقت برای جلب اعتماد و اطمینان مشتری، تا زمان آماده شدن نمادهای اصلی سایت است.

نماد اعتماد یک ستاره:

یکسری شرایط از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعلام شده است. وس بایت هایی که این شرایط را دارا باشند، بعد از انجام مراحلی که در ادامه می‌گویم، اینماد یک ستاره برای شما صادر می‌شود. پس از این مزاحل می توانند در سایت خود اینماد را درج کنند.

نماد اعتماد دو ستاره:

افرادی که تمایل به اینماد دو ستاره دارند فقط کافی است دارای SSL بباشند. این پروتکل امنیتی مخفف عبارت Secure Sockets Layer به معنی «لایه سوکت های امن» است. SSL یک فناوری امنیتی استاندارد برای برقراری یک پیوند رمزگذاری شده بین یک سرور و یک مرورگر است. این پیوند امن، محرمانه باقی ماندن تمامی داده‌هایی که بین سرور و مرورگر رد و بدل می‌شوند را تضمین می‌کند. وجود این SSL برای کاربران مهم است و نشانه اعتماد است.

سخن آخر: 

کارت اعتباری ایرانیان ارائه دهنده خدمان درگاه پرداخت، بن کارت های سازمانی، باشگاه های مشتریان، ویترین فروشگاهی و … برای کسب رشد سازمان و کسب و کارتان فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کسب مشاوره : ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید