نحوه عملکرد درگاه پرداخت

نحوه عملکرد درگاه پرداخت به چه صورت است؟

عملکرد درگاه پرداخت و چگونگی اتصال به وب سایت ها موضوع مقاله می باشد. با پیشرفت دنیای دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز و به وجود آمدن عواملی همچون کرونا خرید خدمات و محصولات بیش از پیش رونق پیدا کرده است. داشتن وب سایت ها و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی همون اینستاگرام در کنا فروش سنتی می تواند فروش شما را دو چندان کند. نگران نباشید اگر وب سایت ندارید از فروشگاه ساز ایرانیان به صورت رایگان استفاده کنید. 


مقاله پیشنهادی: IPG چیست؟


درگاه پرداخت چه معنا و مفهومی دارد؟

درگاه پرداخت یا IPG می تواند در بستر اینترنت تبادلات مالی شما را انجام دهد. بدون محدودیت زمانی و حتی مکانی در هر جای این کره خاکی که باشید با داشتن اینترنت و اتصال به حسلب بانکی نقل و انتقالات را انجام دهید. فرآیند پرداخت به چند عامل بستگی دارد، از جمله:

  • سرویس های پرداخت
  • امنیت پرداخت
  • پلاگین ها
  • ابزارهای متنوع
  • و …

پرداخت مهمترین بخش فرآیند فروش کسب و کار شما محسوب می شود، زیرا از این طریق فروش امکانپذیر خواهد شد. در نتیجه در انتخاب درگاه پرداخت خود دقت های لازم را به عمل آورید. هر کسب و کاری باید بداند که برای فروش اینترنتی محصولات خود و دریافت هزینه از مشتری، استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی از واجبات افزایش فروش در بستر اینترنت و دنیای مجازی است، بنابراین بهتر است از درگاهی استفاده شود که بیشترین میزان بازدهی را در تسهیل فروش و افزایش درآمد دارد. با ادامه مقاله نحوه عملکرد درگاه پرداخت با ما همراه باشید.

چگونه درگاه پرداخت به وب سایت ها اتصال می شوند؟

با توجه به CMS سایت خود پلاگین را از شرکت ارائه دهنده درخواست کنید. افزونه ها از طرف شرکت ایرانیان رایگان دریافت می کنید و می توانید به کمک راهنمای پیاده سازی یا دریافت مشاوره مراحل نصب را انجام دهید.

  1. Merchant Id: کد درگاه پرداخت (Merchant Id)، یک کد اختصاصی است که برای هر درگاه پرداخت به صورت کاملا مجزا و تنها یک بار صادر می‌شود. این کد متشکل از اعداد، حروف، و خط تیره است.
  2.  IP Server: آی پی سرور (IP Main Server)، یک آدرس یکتا متعلق به سرورهای وب سایت پذیرنده است که توسط کاربر به شرکت ایرانیان اعلام می شود.

 

دریافت مشاوره : ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید