دریافت درگاه پرداخت بدون نیاز به سایت

آیا دریافت درگاه پرداخت بدون نیاز به سایت امکانپذیر است؟

دریافت درگاه پرداخت بدون نیاز به سایت به وسیله کارت اعتباری ایرانیان امکانپذیر است. از طریق شرکت ایرانیان می توانید لینک درگاه پرداخت در حداقل زمان با ثبت نام در قسمت پذیرندگان دریافت نمایید. به عبارتی شما درگاه واسط دریافت می کنید. به عبارتی صاحبان کسب و کار درگاه پرداخت واسط یا درگاه پرداخت اختصاصی را تحویل می گیرید.

 


درگاه پرداخت ایرانیان


مراحل دریافت لینک پرداخت:

ابتدا باید اطلاعات فردی خود را تایید کنید. بعد به ثبت اطلاعات بانکی می‌رسید، باید یک شماره حساب و شبای آن را وارد کنید. برای اطلاع از ارسال مدارک و همچنین با ما در ارتباط باشید. (۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰)

 

درگاه پرداخت واسط :

پرداخت های الکترونیکی با کارت های اعتباری مهم ترین خدماتی است که توسط تجارت الکترونیک ارائه شده است. خدماتی که فرآیند خرید را بسیار آسانتر و بدون محدودیت جغرافیایی تبدیل کرده است. این پرداخت ها باید به صورت درگاه پرداخت صورت گیرد. درگاه پرداخت واسط معاملات تجارت الکترونیکی را از طریق انتقال اطلاعات بین پایانه های پرداخت، نظیر وب سایت های اینترنتی، تلفن های همراه و بانک بسیار آسان تر از گذشته خواهد کرد.

 

درگاه پرداخت ایرانیان

اگر قصد دارید برای مشتریان خود اعطای بن کارت، کارت های هدیه و تخفیف در نظر بگیرید، می توانید درگاه پرداخت ایرانیان را انتخاب نمایید. برای فروش محصولات بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی می توانید درگاهی امن بین فروشنده و مشتریان ایجاد نمایید. کسب و کارهای دارای نماد الکترونیکی از درگاه مستقیم و بدون دارا بودن نماد از درگاه پرداخت واسط استفاده کنند.

زمانی که به مرحله پرداخت درگاه اینترنتی رسیدید، حتما نکات امنیتی را رعایت کنید. ( راه های شناخت درگاه پرداخت امن )

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره: ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰

 

 

دیدگاهتان را بنویسید