فروش کسب و کارها در بلک فرایدی (Black Friday)

فروش در بلک فرایدی مبحثی مهم در ماه نوامبر!  افرادی که به دنبال خرید در فصل پاییز هستند بلک فرایدی را فراموش نخواهند کرد. زیرا این روز با تخفیف های هیجان انگیزی که در نظر میگیرند می توانند خرید مهیجی را به همراه داشته باشند. بلک فرایدی ایران در سال ۱۴۰۰، ۵ آذر ماه که اولین جمعه ماه است و حراجمعه هم نامیده می شود.

 

تاریخچه Black Friday:

در واقع جمعهٔ سیاه (آخرین جمعه ماه نوامبر)، یک روز تعطیل نیست، اما اکثر شرکت‌ها این اجازه را به کارکنان خود می‌دهند که این روز را مرخصی گرفته و به خرید سال نو بپردازند. این جزیی از خرید برای کریسمس محسوب میشود و شلوغ ترین روز برای فروشندگان تبدیل شده است.

 

برنامه کسب و کارها در روز بلک فرایدی

صاحبان کسب و کارها باید برای این روز برنامه ریزی داشته باشند. برای مثال افرادی که فروش در بستر سایت دارند، تعداد کاربرانی که وارد سایت می شوند را حتما در نظر بگیرند تا سایت با اختلال رو به رو نشود. شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام هم به همین صورت دایرکت ها زیاد می شود و شما باید تعداد ادمین ها را برای پاسخگویی در نظر داشته باشید. از سویی دیگر تمامی این سفارش ها باید جایی ثبت شود و آدرس و شماره تماس ها با دیگری اشتباه نشود و بعد از هر واریز وجه باید حساب خود را چک کنید که واریزی درست بوده باشد.

 

الزامی بودن لینک پرداخت در بلک فرایدی

به کمک لینک پرداخت ایرانیان می توانید سفارش ها به صورت منظم دریافت کنید. بدین صورت که با هر سفارشی که انجام می شود، می توانید مبلغ واریزی، مشخصات فرد و … را در پنل که در اختیار شما قرار داده است مشاهده نمایید. این پیشنهاد می تواند بهترین نحوه پرداخت برای فروش در شبکه های اجتماعی باشد.

فروش در سایت هم نیازمند یک سیستم پرداخت قدرتمند است که اول امن باشد و دوم اختلال و قطعی نداشته باشد. چون با اختلال در درگاه پرداخت مشتری قادر به ثبت سفارش نمی شود یا ممکن است از حسابش کسر شود ولی چون تراکنش ناموفق بوده به حسابش برگردد. بنابراین لازم است با آمادگی کامل و برنامه ریزی به استقبال بلک فرایدی بروید و از مزیت این روز که حجم فروش ها بالا می رود بهره مند شوید.

 

دریافت درگاه پرداخت ایرانیان

برای دریافت درگاه باید با شماره ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. مزیت انتخاب ایرانیان این است که به محض ثبت نام درگاه پرداخت ایرانیان فعال می شود و نگران روندهای طولانی گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی نخواهید بود. نکته مهمتر این که تسویه به صورت آنی است و درگاه امن را با شماره ثبت در شاپرک دریافت خواهید کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید