باشگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای

راه اندازی باشگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای

تعداد شعبات فروشگاه های زنجیره ای و همچنین خرید از آنها رو به افزایش است. با توجه به اینکه خرید از طریق اپلیکیشن ها سبب صرفه جویی در زمان خواهد شد و می تواند سهولت در خرید را برای خریدار به همراه داشته باشد. وجود تنوع بالا و همچنین وجود انواع کالا ها در این فروشگاه های زنجیره ای می تواند در رفع نیازهای مشتریان به مراتب قوی تر از یک سوپر مارکت عمل کند. مدیران فروشگاه های زنجیره ای از راه ها و ابزار های مختلفی برای رقابت در بازار استفاده می کنند. یکی از این راه ها راه اندازی باشگاه مشتریان می باشد. بنابراین مشتریان با عضویت در باشگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای تمایل بیشتری برای خرید از فروشگاه پیدا خواهند کرد.

 

چرا باشگاه مشتریان برای فروشگاه های زنجیره ای الزامی است؟

رقابت در بین فروشگاه های زنجیره ای رو به افزایش است و قطعا فروشگاهی می تواند جذب مشتری بیشاری داشته باشد که خدمات بهتری را ارائه دهد. پیاده سازی باشگاه مشتریان می تواند تاثیر به سزایی در جدب مشتری داشته باشد. یکی از خدمات باشگاه های مشتریان برگزاری کمپین های بر پایه تخفیف است. بدین صورت که با مراجعه مشتریان به صورت حضوری و غیر حضوری بتوانند مبلغ کمتری را بپردازند و در واقع تخفیف در قبال هر خرید دریافت نمایند. احساس رضایت مشتریان می توانند آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند و این دریافت امتیازات در باشگاه تمایلات خرید از فروشگاه را افزایش دهد. 

 

امکاناتی که فروشگاه ها می توانند در باشگاه مشتریان ارائه دهند:

  1. امتیازدهی به مشتریان
  2. برگزاری کمپین های تبلیغاتی
  3. اتصال دستگاه های POS به باشگاه مشتریان که خدمات ویژه کارت اعتباری ایرانیان
  4. دریافت گزارش گیری های مختلف
  5. و …

امکانات باشگاه مشتریان ایرانیان


برای آنکه بتوان باشگاه مشتریان را با بیشتری تاثیر ممکن در فروشگاه پیاده سازی کرد، باید برنامه ریزی و هدف از اجرای باشگاه مشخص باشد. برای راه اندازی باشگاه مشتریان از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.

شماره تماس دریافت مشاوره رایگان: ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید