معایب باشگاه مشتریان

۵ مورد معایب باشگاه مشتریان

معایب باشگاه مشتریان را هم در این مقاله برای شما نام برده خواهد شد. زیرا هر موردی در کنار مزایایی که دارد قطع یقین معایبی هم دارد. دانستن این دو معقوله می تواند به شما در تصمیم گیری ایجاد آن کمک به سزایی کند. اگر به دنبال موارد زیر هستید، برای کسب و کارتان باشگاه مشتریان تشکیل ندهید. یا اینکه اگر کسب و کارتان به گونه ای است که خرید مستمر برای مشتریان وجود ندارد همانند افرادی که در املاک مشغول به کار هستند، بدانند باشگاه مشتریان مناسب شما نخواهید بود.

آیا باشگاه مشتریان معایبی دارد؟

  1. عدم تشخیص پاسخ دهی روش وفادار سازی مشتریان از بین چندین روش
  2. ایجاد تعادل در اولین خرید مشتری
  3. پخش شدن فروش
  4. محدودیت داده ها و اطلاعات در باشگاه مشتریان
  5. هزینه

باشگاه مشتریان ایرانیان


توضیحات:

یکی از معایب باشگاه مشتریان این است که نمی‌تواند رفتار وفاداری را به درستی تشخیص دهد. عدم تشخیص رفتار مشتری بدین معناست که در حال حاضر نمی توان تشخیص داد که خرید مشتریان بر اساس نیاز بوده یا مزایایی که از طریق باشگاه در اختیارشان قرار گرفته است. البته روش هایی همانند طرح پرسشنامه می تواند شما را تا حدی مطلع سازد.

– همانطور که یک محصول می‌تواند در هر جایی باشد و به فروش برسد. هر کسب و کاری ممکن است برای خود باشگاه مشتریان داشته و مشتری‌های وفادار خود را داشته باشند. هر کدام از باشگاه ها مزایایی را در نظر گرفتند و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار داده اند و رقابت بین آنها بسیار زیاد است. در این موارد، کپی برداری از شیوه‌های تبلیغی و جذب مشتری از یکدیگر پاسخگو نخواهد بود. پس در هنگام راه انداختن باشگاه مشتریان، کیفیت را در نظر بگیرید و ایده‌های مناسبی را برای جذب مشتری طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید