ضرورت استفاده پذیرندگان از unVerified Method

دلیل الزامی بودن استفاده پذیرندگان از unVerified Method در زمان فرآیند خرید مشخص می شود. شما تصور کنید که خریدار هستید، ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت مورد نظر می شوید. سپس پس از پیدا کردن محصول مورد نظر و مطالعه توضیحات مربوط به آن و بررسی قیمت تصمیم به خرید از وب سایت می گیرید. محصول به سبد خرید اضافه می کنید و اطلاعات مربوط به ارسال را وارد می نمایید. و در نهایت وارد مرحله خرید خواهید شد. با اتصال به درگاه پرداخت و بعد از درخواست و وارد نمودن رمز دوم پویا تراکنش خود را نهایی می‌کند. هم اکنون نمی توانید به سایت بازگردید و تراکنش از سمت پذیرندگان Verify نخواهد شد. هم اکنون پذیرندگان برای رفع این موضوع از چه روشی استفاده نمایند؟ ما در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد، با کارت اعتباری ایرانیان همراه باشید.

 

روش unVerified Method

پیشنهاد کارت اعتباری ایرانیان برای افزایش فروش نهایی پذیرندگان، استفاده از متد unVerified است.

مزیت این روش برای پذیرندگان و فروشندگان عدم انصراف از خرید از سمت مشتری می باشد. با استفاده از این روش فرصتی در اختیار پذیرندگان قرار می گیرد تا لیست تراکنش‌های اعتبارسنجی نشده را از کارت اعتباری ایرانیان دریافت کنند و با اعتبار‌سنجی از سمت خود، خرید مشتریان را نهایی کنند. با استفاده از این متد شما این امکان را در اختیار مشتریانتان قرار می دهید تا مراحل خرید آسانتر انجام دهند و نیازی به تکرار مراحل نخواهد بود.

 

چرا کارت اعتباری ایرانیان روش بازگردانی خودکار وجه را پیشنهاد نمی کند؟

  • طولانی بودن روند خرید مجدد
  • امکان انصراف مشتریان از خرید
  • کاهش فروش

به مشاوره نیاز دارید؟ با شماره ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰ تماس بگیرید.


کارت اعتباری ایرانیان ارائه دهنده درگاه پرداخت، بن کارت های سازمانی، باشگاه مشتریان، ویترین فروشگاهی می باشد. می توانید با ارادئه مشاوره کسب و کار از کارشناسان ایرانیان بدرخشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید