بن کارت سازمانی چیست؟

کارایی بن کارت ها در سازمان

بن کارت ها از طریق سازمان های بزرگ و کوچک با اهداف کمک های خرید به صورت غیر نقدی، هدیه مناسبتی و … در اختیار کارکنان قرار می گیرد. بن کارت ها در گدشته به صورت کاغذی ارائه می شد، اما در حال حاضر به صورت بن کارت الکترونیک در دسترس قرار می گیرد.  این کارت ها طاهری همانند کارتهای اعتباری بانکی هستند و  از سمت سازمان ها مبالغی مشخصی و تعیین شده شارژ می شوند. در نظر داشته باشید برای استفاده از بن کارت های سازمانی باید به فروشگاه ها و مراکز طرف قرار داد مراجعه نمایید.

ارتباط چاپ بن کارت و کاهش هزینه و زمان سازمان ها

بن کارت ها یک بار برای کلیه کارکنان سازمان صادر و طبق برنامه زمان بندی سازمان ذی ربط در فواصل متوالی شارژ (مبلغ دار) می شود. بنابراین دیگر نیازی به هزینه چاپ بن کارت های کاغذی نخواهد بود و احتمال سو استفاده از بن پایین می آید. به درخواست سازمان ها طراحی بن کارت های الکترونیک طراحی می شود و اطلاعات فردی هم ثبت می شود. بدین معنا که همان گونه که بن های کاغذی با نام صادر می شود، امکان ارائه بن کارت با نام و شماره مشخص برای تک تک افراد سازمان وجود دارد. با یک بار توزیع بن کارت به کارکنان، علاوه بر این که امکان شارژ مبالغ کمک خرید غیر نقدی از طریق یک پنل مدیریتی در فواصل متوالی وجود دارد، در زمان سازمان ها نیز صرفه جویی شده و از سرعت و دقت بیشتری برخوردار است.


کارت اعتباری ایرانیان; ارائه دهنده بن کارت های سازمانی در ایران


امنیت بن کارت سازمانی

از نظر حفظ پارامترهای امنیتی، بن کارت ها مانند سایر کارت پول های الکترونیکی دارای رمز مخصوص می باشند. برای بن کارت الکرتونیک از کارت های مگنتی بانکی استفاده می شود و اطلاعات فرد در درون کارت ها دخیره می شود. هر فرد کارت منحصر به فرد خود را دارد. در حال حاضر به دلیل عدم احراز هویت از کارمندان سازمان در فروشگاه مربوطه، در صورت مفقودی بن کاغذی، امکان هر گونه سوء استفاده توسط سایرین وجود دارد، ولی با بهره گیری از بن کارت الکترونیک به خاطر وجود رمز، تنها صاحب اصلی کارت می تواند بن کارت را خرج کند. در نظر داشته باشید که در صورت مفقودی کارت می توان کارت جدید صادر کرد و کارت قبلی را سوزاند. امکان تغییر رمز برای دارندگان کارت امکانپذیر است.


کسب مشاوره بن کارت های سازمانی : ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰



خلاصه

با ارائه این کارت، کارکنان سازمان ها می توانند با مراجعه به فروشگاه های مجاز دارای دستگاه کارتخوان فروش و یا از طریق محیط اینترنت، نسبت به خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود اقدام نمایند. در صورت داشتن بن کارت کاغذی می توان چندین بار اقدام به خرید کرد، در صورتی که بن کارت های کاغذی این امکان را نداشتند. کارت اعتباری ایرانیان در حال حاضر با سازمان های بزرگ همانند شهرداری ها در حال همکاری می باشد. می توانید برای دریافت پنل سازمانی و کسب مشاوره با کارشناسان از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید