صدور انواع بن کارت برای سازمان ها و فروشگاه ها و اتحادیه ها

انواع بن کارت را می توانید در شرکت کارت اعتباری ایرانیان درخواست دهید. صدور بن کارت هوشمند از سوی سازمان ها در جهت هدفمند کردن بودجه های رفاهی صورت می گیرد. با کارت اعتباری ایرانیان تا انتهای این مقاله و بررسی بن کارت ها همراه باشید.


صدور بن کارت هوشمند


انواع بن کارت:

بن کارت هوشمند را می توانید در انواع مختلف صادر کنید که این تفاوت ها شامل:

  • بن کارت پیش پرداخت
  • بن کارت پس پرداخت

تفاوت بن کارت پیش پرداخت و پس پرداخت

در بن کارت پیش پرداخت، مبلغ کل بن کارت دریافت و پس از تسویه حساب کامل، بن کارت ها صادر شد و به سازمان مربوطه تحویل داده می شود. در نوع پس پرداخت بن کارت های درخواستی صادر می شود و در اختیار سازمان قرار داده می شود. پس از خرید در بازه زمانی هفتگی یا ماهانه فاکتور خرید صادر شده و جهت تسویه حساب به سازمان های مربوطه ارسال می شود.


 نیاز به مشاوره دارید: ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰


مزایای استفاده سازمان ها و فروشگاه ها از بن کارت هوشمند:

  1. ایجاد یک بستر ارزش افزوده
  2. معافیت های مالیاتی

معافیت مالیاتی در راستای استفاده از بن کارتها

عطف به ماده ۹۱ قانون مالیات های مستقیم، در صورت پرداخت دو دوازدهم از حقوق پرسنل در قالب کمک هزینه معیشتی به پرسنل، این مبلغ مشمول مالیات بر حقوق نمی شود.

صدور بن کارت سازمانی

تمام این خدمات از طرف شرکت کارت اعتباری ایرانیان به صورت ویژه ارائه می شود. علاوه بر این خدمات می توانید در زمینه درگاه های پرداخت، باشگاه مشتریان و … خدمات دریاف کنید. به زودی خدمات اقساطی بن کارت ها به خدمات مجموعه افزوده خواهد شد. بن کارت هزینه ای ندارد و بیشتر هزینه آن مربوط به چاپ و سفارشی سازی کارت ها می شود. ولی چنانچه شما نیاز به خدمات ارزش افزوده و تخفیفی در قالب کارت به همراه بن کالا دارید، با مشاوران ما در ارتباز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید