بن کارت الکترونیکی چیست؟
بن کارت الکترونیکی ، کارتی است که از طرف سازمان ها با هدف کمک خرید به صورت غیر نقدی ارائه می شود. بن کارت ها از طرف خود سازمان ها شارژ می شوند و می توانند مقادیر شارژ، مدت زمان خرید و … را تعیین کنند. در گدشته این کارت ها به صورت کاغذی در اختیار کارکنان قرار داده میشد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی بن کارت ها هم به صورت الکترونیک ارائه می شود.
بن کارت سازمانی ایرانیان
کارکنان بن کارت ها را چگونه استفاده می کنند؟
سازمان ها در طی قراردادی که با فروشگاها بسته می شود، یک دستگاه کارت خوان هم در اختیار آنها گداشته شده است تا بتوانند از بن کارت خود استفاده نمایند.
مشخصه های بن کارت الکترونیکی:
- بن کارت ها یکبار صادر می شوند.
- کارت ها از نوع الکتریکی است.
- همانند سایر کارت ها رمز اختصاصی دارند.
- اختصاص بن کارت فیزیکی به هر کارمند
- شارژ بن کارت ها بستگی به برنامه زمانبندی سازمان ذیربط برای شارژ دارد.
- می توان استفاده از بن کارت ها محدود کرد.
- بر روی کارت مشخصات فردی ثبت خواهد شد.
- امکان گزارش گیری
- امکان ایجاد سبد کالا
- و …
بن کارت ایرانیان:
کارمندان شما با داشتن اپ اختصاصی خدمات رفاهی سازمان شما می توانند از واریز موجودی ماهانه مطلع شده و گزارش خرید های مامانه خود و فروشگاههای طرف قرارداد را مشاهده نمایند. خرید آنلاین در اپ، گرفتن شارژ موبایل ، اینترنت پرداخت قبض ، خرید با کد کیور آر از فروشگاههای فیزیکی و … از دیگر امکانات اپ اختصاصی سازمان شماست.
دریافت مشاوره : ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰