درگاه پرداخت هوشمند چیست؟

درگاه پرداخت هوشمند ایرانیان، درگاهی است که به پذیرنده ها امکان برقراری اتصال را بدون هیچگونه خطا به صورت پایدار ارائه می دهد. درگاه پرداخت ایرانیان تجربه خرید دلپذیری را فراهم می کند تا مشتری خرید خود را مجدد تکرار کند و به مشتری بالقوه تبدیل شود. این یک اصل مهم در فروش است که ما در این راستا به کسب و کارها کمک خواهیم کرد. در ابتدا نگاهی به پرداخت اینترنتی خواهیم داشت.


آموزش دریافت درگاه پرداخت ایرانیان


پرداخت اینترنتی

دنیا امروز پرداخت به صورت اینترنتی را جایگزین پرداخت های فیزیکی کرده است. در یک پرداخت اینترنتی فرد بدون مراجعه به بانک یا فروشگاه مورد نظر با استفاده از شماره کارت بانکی، مشخصات کارت و رمز دوم پول را از منبعی مشخص به مقصد مورد نظر انتقال می‌دهد و به این ترتیب پس از پرداخت اینترنتی، به کالا یا خدمات مورد نظر دست پیدا می‌کند.

 

درگاه پرداخت ایرانیان

درگاهی که شما از ظرف شرکت ایرانیان دریافت خواهید کرد، مناسب کسب و کارهای کوچک و بزرگ خواهد بود. کیفیت پاسخ دهی به گونه است که افت سرعت پردازش تراکنش درگاه پرداخت و یا قطعی درگاه پرداخت را تجربه نخواهید کرد.

 

پیشنهاد ایرانیان به کسب و کارها

شما می توانید کسب و کار خود را در پنل فروشگاهی ما معرفی کنید و این کمک به سزایی به معرفی کسب و کار خود و همچنین میران فروش خود انجام دهید. همچنین سازمان ها، نهادها و ارگان ها می توانند کارت های اعتباری و بن کارت را با طرح دلخواه خود در اختیار پرسنل قرار دهند به درگاه پرداخت ایرانیان متصل شوند. بدین گونه می توانند از فروشگاه های طرف قرارداد سازمان خرید آنلاین داشته باشند بدون نیاز به مراجعه حضوری و این یک مزیت است.

 

شرکت ایرانیان; ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت، نرم افزار باشگاه مشتریان، پنل فروشگاهی و …

دیدگاهتان را بنویسید