نحوه دریافت اینماد

نحوه دریافت اینماد در ۱۶ قدم

خریداران برای ثبت سفارش خود به سایت هایی اعتماد می کنند که دارای اینماد باشند. زیرا همانطور که در مقاله پیشین آموزش داده شد اینماد راهی است که بتوان ثابت کرد که فروشندگان به قوانین مشتریان پایبند هستند. دریافت این مجوز قانونی را جهت اعتماد سازی مشتریان را باید در اولویت قرار دهید با بتوانید فروش داشته باشید. اینماد از طرف یک مرکز دولتی به نام مرکز توسعه تجارت الکترونیک برای شما صادر خواهد شد. در این مقاله ما نحوه دریافت اینماد را آموزش خواهیم داد، با کارت اعتباری ایرانیان همراه باشید.


نماد الکترونیکی چیست؟


۱۶ مرحله دریافت اینماد:

  1. وارد سایت اینماد شوید.
  2. یک حساب کاربری از قسمت ثبت نام و دریافت نماد ایجاد کنید.
  3. نوع شخصیت را تعیین و اطلاعات درخواستی فرم را با دقت پر کنید.
  4. در ایمیل خود، ایمیل ارسال شده از طرف اینماد را کلیک کنید که به منزله تایید و احراز هویت است.
  5. با نام کاربری و رمز عبور وارد پنل شوید.
  6. در منو سمت راست بخش تکمیل اطلاعات، گزینه های ستاره دار را پر کنید.
  7. بارگذاری مدارک را از داشبورد سمت راست و منو تکمیل اطلاعات انتخاب کنید.
  8. در منو سمت راست احراز هویت را انتخاب و شماره تماس خود را وارد کنید.
  9. شماره ای که برای تایید ارسال می شود را وارد کنید.
  10. از منوی سمت راست گزینه کسب و کار را انتخاب نمایید.
  11. نوع فعالیت را غیر صنفی را انتخاب کنید.
  12. قسمت “اطلاعات تماس کسب و کار”، بعد از وارد کردن تلفن ثابت، پست الکترونیک و ساعت کاری، در بخش “سامانه اعتبار سنجی” گزینه را روی سامانه اعتبارسنجی شهروند قرار دهید.
  13. بر روی دکمه نارجی رنگ کلیک کنید.
  14. در صفحه ای که مربوط به هزینه پست دو کد تایید اطلاعات است را پرداخت کنید.
  15. تعیین آدرس معتیر را انجام دهید
  16. در نهایت و در قسمت “اطلاعات جهت بررسی فرایند خرید”، یک نام کاربری یا رمز عبور مشاهده می‌کنید که باید یک اکانت با همین نام کاربری و رمز در سایت خودتان بسازید.

 

شرکت کارت اعتباری ایرانیان; ارائه دهنده درگاه پرداخت، باشگاه مشتریان، بن کارت الکترونیک و …

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید