۱۵ روش های شناسایی مشتریان

معرفی اصولی ترین روش های شناخت مشتریان

با توجه به تحقیقات صورت گرفته توسط دو شرکت Yesmail و Gleanster درصد زیادی از برندهای معروف در زمان راه اندازی کمپین های مختلف مشتریان خود را نمی شناسند. صاحبان کسب و کار برای افزایش نرخ تبدیل، باید درک درستی از نیازهای مشتریان خود داشته باشند و بدانند چه عواملی باعث تحریک مشتریان در جهت خرید و استفاده از خدمات خاصی می شوند. اگر صاحب کسب و کاری هستید به شما توصیه می کنیم برای رسیدن به بهبود و توسعه شرکت گام خود را در شناخت مشتریان خود از همین لحظه بردارید. در ادامه روش های شناسایی مشتریان را در ۱۵ مورد آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید…


امکانات باشگاه مشتریان ایرانیان


۱۵ روش های شناسایی مشتریان

  1. استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر Instagram، Facebook، Twitter
  2. عدم فرضیه سازی در مورد اعتقادات، علاقمندی و ترجیحات مشتریان
  3. طرح پرسش از مشتریان
  4. طرح نظرسنجی از مشتریان
  5. برگزاری رویدادها
  6. برگزاری کمپین های مختلف
  7. گزارش گیری مختلف
  8. ایجاد حساب کاربری برای مشتریان
  9. بررسی خرید های پیشین مشتریان
  10. ثبت نظرات مشتریان
  11. بررسی کلمات سرچ شده توسط مشتریان
  12. گفت و گو با مشتریان و شناخت نیاز های آنان
  13. ارائه پیشنهادات متفاوت در انتخاب محصولات و خدمات
  14. امکان خرید برای تمامی قشر جامعه
  15. نرم افزار باشگاه مشتریان ایرانیان

صاحب هر بیزینسی میداند که مهم‌ترین بخش برای رسیدن به موفقیت پایدار در کسب و کار، شناخت مشتریان است. برای دوام کسب و کارتان باید به شناسایی مشتریان خود اهمیت دهید. باید بدانید که محصولات و خدمات شما برای چه رنج سنی مناسب است یا چه قشری از افراد جامعه می توانند استفاده کنند. شناخت نیاز و سلیقه مشتریان، راه های دسترسی، نیاز به تکرار خرید، انتطارات آنها را بشناسید تا در فروش خود با شکست مواجه نشوید. اگر شما نیاز به مشاوره در زمینه کسب و کارتان دارید، کارشناسان ما به صورت رایگان می توانند پیشنهاداتی برای شما داشته باشند. فقط کافی است با شماره ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید