باشگاه مشتریان چیست؟
باشگاه مشتریان ، عبارتی که امروزه به صاحبان کسب و کار برای پیشرفت در زمینه کاریشان توصیه می شود. هنگامی که صحبت از باشگاه می شود، بدین معناست که با مجموعه از افراد رو به رو هستیم که می توان خدماتی را به آنها ارائه داد. به عبارت دیگر در اثر گردآوردن مشتریان یک مجموعه کنار هم و ثبت اطلاعات آنها باشگاهی به نام مشتریان به وجود میآید. این گروه توسط مجموعههایی نظیر فروشگاههای زنجیرهای، فروشگاههای پوشاک، بانکها و.. شکل میگیرد که عملکردی متفاوت با باشگاه به مفهوم عام دارد.
باشگاه مشتریان ایرانیان
باشگاه (مشتریان) به صورت نرم افزار
اطلاعاتی نظیر تعداد خرید مشتریان و … در یک بانک اطلاعاتی دخیره سازی خواهند شد. نمایش این اطلاعات از طریق نرم افزار امکانپذیر خواهد شد. با این نرم افزار یکسری امکانات دریافت می کنید. برای مثال باشگاه ایرانیان انواع گزارش ها را در اختیار شما می گذارد که شما می توانید مشتریان خود را بهتر بشناسید. اطلاعات دریافتی شامل رنج سنی، تحصیلاتی، منطقه سکونت، جنسیت، تاریخ تولد و … می باشد. یک مثال ساده می توانید برای روز تولد مشتریان خود یک پیام تبریک یا درصد تخفیف در نظر بگیرید.
باشگاه های مشتریان چه اهدافی را دنبال می کنند؟
اهداف بر پایه وفاداری خواهد بود. به این مفهوم که اعضا ارزشهای افزودهای کسب میکنند که سایر مشتریان از آنها بی بهرهاند. تاثیر آن هم در دائمی کردن مشتریان در مدت زمان طولانی خواهد بود. ایجاد ارتباط دو سویه با مشتری و ایجاد منافع مشترک می تواند سبب رضایت هر دو شود.
خرید باشگاه های مشتریان
برای خرید این محصول می توانید با کارشناسان ایرانیان تماس بگیرید تا بر اساس نوع کسب و کارتان مشاوره دریافت نمایید. خرید این نرم افزار مزیت هایی را به همراه خواهد داشت:
- کاهش هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی
- اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی ، آموزش
- افزایش تعامل و ارتباط کاربران و مشتریان
- حفظ و وفادارسازی و رضایت مشتریان
- جذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات فردی یا گروهی
- به دست آوردن سهم بیشتری از بازار
- بهبود کیفیت خدمات
- شناخت نیاز مشتریان
- دریافت گزارش های مختلف
- افزایش میزان سود
- پاسخگویی سریعتر
- و …