بهینهسازی پرداخت اینترنتی
زمانی که کاربر به صفحه پرداخت می رسد، از عملکرد درست بخش فروش و بازاریابی خبر می دهد. زیرا باید موارد زیادی از جمله محتوای جامع محصول، ریسپانسیو صفحات در پلتفرم های مختلف، UI/UX و نحوه تعامل کاربر با وبسایت و حتی محل قرارگیری دکمه پرداخت و … در طی کردن این مراحل خرید تاثیر گذار باشد. در ادامه این مقاله در مورد اهمیت بهینه سازی پرداخت اینترنتی را شرح خواهیم داد با کارت اعتباری ایرانیان همراه باشید.
اهمیت بهینه سازی درگاه پرداخت برای پذیرندگان
در حال حاضر دو روش پرداخت برای کاربران وجود دارد، پرداخت در محل (COD cash) و پرداخت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت. یکی از موضوعاتی که در مشاوره ها با پذیرندگان مطرح می شود ساده سازی مراحل خرید است. همیشه درخواست دارند که مشتریان در زمان پرداخت مراحل را به آسانی طی نمایند. فاکتورهای صفحه پرداخت بهینه عبارتند از:
- ساده سازی صفحه پرداخت
- طراحی به صورت کاربر پسند
- استفاده از A/B تست
پرداخت به صورت اینترنتی به نفع پذیرندگان است اما برخی از افراد هستند که بنابر دلایلی که در ادامه نام برده خواهد شد تمایل به پرداخت در زمان تحویل کالا دارند. برخی از شرکت های بزرگ از جمله سوق سیاست ها پرداخت در محل را تغییر دادن تا پرداخت ها به صورت اینترنتی گرایش بیشتری پیدا کند.
دلایل انتخاب کاربران به پرداخت در محل
- عدم اعتماد به فروشگاه های اینترنتی
- شرایط ارسال
- هزینه های ارسال
- فرهنگ خرید (به طور کلی برخی از مردم علاقه دارند تا کالای خود را قبل خرید ببینند و لمس کنند.)
- هزینه انبارداری
- امکان لغو خرید پس از دیدن کالا
- و …
شرکت ایرانیان ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی به صورت اختصاصی
ایجاد حس امنیت در پرداخت یکی از مهمترین نیازهای مشتریان است. سرعت و موفقیت در پرداخت، طراحی کاربر پسند می تواند در نرخ تبدیل تاثیر گذار باشد. برای دریافت مشاوره درگاه پرداخت با شماره ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.