تفاوت پوز بانکی و کارتخوان

تفاوت پوز بانکی و کارتخوان در چه مواردی است؟

امروزه تمرکز بر سرعت انجام کارها با استفاده از تکنولوژی است. با پیشرفتی که در این حوزه رخ داده است شاهد رقابت های سخت در ارائه خدمات و همچنین افزایش کیفیت که موجب رسیدن به سطح بالاتری از رضایت مشتری می شود را به همراه دارد. خدمات پرداخت از مهمترین دغدغه های خرید آنلاین است. استفاده از خدمات پرداخت سریع صورتحساب ها امری است که شامل رقابت های سخت شده است. با در نظر گرفتن همین هدف است که دستگاه های کارتخوان و صندوق های فروشگاهی به بازار عرضه شده اند. در این مقاله تفاوت پوز بانکی و کارتخوان را بررسی خواهیم کرد. 

دستگاه کارتخوان چه کاربردی دارد؟

این دستگاه ها علاوه بر انتقال پول از حساب مشتری به حسب فروشنده قابلیتهایی از جمله اطلاع از موجودی کارت، پرداخت قبض و خرید شارژ را دارد. این دستگاه ها می توانند به نرم افزار حسابداری شما با استفاده ار سیستم عامل اندوید که در دستگاها نوشته می شود اتصال پیدا کنند. برای کسب مشاوره در این زمینه با مشاوران ما تماس بگیرید.


اتصال دستگاه POS اندرویدی به سیستم حسابداری در کارت اعتباری ایرانیان


تعریف پوز بانکی؟

پوز بانکی  می تواند به عنوان دو عامل کاربرد داشته باشد. اول به عنوان یک صندوق، رایانه ای کامل با یک مانیتور کوچک است که در ظاهر فیش جزئیات یک خرید را صادر کرده و از طریق کارت کشیدن پول را به حساب فروشنده منتقل می کند. دوم به عنوان یک پایانه فروشگاهی متصل به بانک مورد استفاده قرار بگیرد. پوز بانکی در میوه فروشی ها و … . در واقع این دستگاه ها به مدیران مجموعه در محاسبه و مدیریت جریان های مالی کمک به سزایی نماید. شما می توانید برای انجام سرعتر فرآیند هم از دستگاه های بارکد خوان استفاده نمایید.

مزیت استفاده از پوز بانکی عبارتند از:

  1. ارتباط با سیستم EFT/POS بانکی
  2. تعریف کارت اعتباری مطابق با سیستم بانکی کشور
  3. پیغام روی نمایشگر مشتری
  4. دریافت و ارسال فاکتور
  5. امکان اختصاص هر کالا به کد گروه خاص و تغییر آن در هر زمان
  6. کنترل باز و بسته شدن کشوی پول
  7. امکان کنترل نرم افزاری صفحه کلید قابل برنامه ریزی نیز از دیگر ویژگی های کاربردی پوزهای فروشگاهی است
  8. صدور فاکتور با استفاده ار بارکد خوان
  9. و …

دستگاه پوز اندرویدی در کارت اعتباری ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید