ارتباط پرداخت آنلاین با افزایش فروش

پرداخت آنلاین چگونه سبب افزایش فروش می شود؟

امروزه خرید به صورت آنلاین امری رایج محسوب می شود و در زمان فرآیند خرید، انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی امن حائز اهمیت است. درگاه پرداخت بخش جدایی ناپذیر از تجربه خرید کلی است. برخی از مشتریان زمانی که محصول خود را انتخاب می نمایند، سبد خرید خود را نهایی نمی کنند و از خرید منصرف می شوند. زمانی که مراحل حرید تکمیل نشود و مبلغ کالا و خدمات شما توسط درگاه پرداخت ایرانیان پرداخت نشود، فروشی هم صورت نمی گیرد. در نتیجه صاحبان کسب و کار برای افزایش فروش خود نیازمند درگاه پرداخت اختصاصی هستند.

 

آیا پرداخت آنلاین می تواند در تجربه خرید مشتری موثر باشد؟

اگر مشتریان تجربه خرید مطلبوبی را از سایت شما دریافت نکنند حتما به فکر جایگزین خواهند بود. یک تجربه خرید عالی با ورود راحت و بی دردسر به وب سایت شما آغاز و با پیام “از خرید شما متشکریم” یا ” پرداخت شما با موفقیت انجام شد”  پایان می‌یابد. با انتخاب درگاه پرداخت ایرانیان تعداد مشتریان بالقوه خود را افزایش دهید. علاوه بر انتخاب درگاه خرید مناسب عوامل دیگر از جمله طراحی کاربر پسند، امکان جستجو محصولات و خدمات، در نظر گرفتن حداقل تعداد مراحل خرید و … می تواند در افزایش فروش شما موثر باشد.

 

۵ مشخصه درگاه پرداخت هایی که سبب افزایش فروش می شوند:

  1. امنیت درگاه پرداخت
  2. سرعت انتقال به صفحه پرداخت و تکمیل مراحل پرداخت بدون توقف
  3. دارای خدمات پشتیبانی از مشتریان
  4. قابلیت شخصی سازی با برند شما و طبق سلیقه شما
  5. اتصال با هر گونه وسایل الکترونیکی اعم از گوشی موبایل، تبلت و سیستم های کامپیوتری

 

نحوه دریافت درگاه پرداخت ایرانیان

شرکت کارت اعتباری ایرانیان طرف قرارداد با شرکت‌های معتبر PSP می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن درگاه پرداخت اینترنتی شما را درخواست داده و یک گزینه امن و مطمئن برای ارتقاء، رشد و امنیت کسب و کار و خدمات مالی شما باشد. برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی تنها کافیست فایل اکسل را با کلیک بر روی دکمه “دریافت فایل نمونه” دریافت نموده و اطلاعات مورد نیاز درج شده در فایل را به صورت کامل تکمیل نموده و در انتها فایل را به آدرس ipg@iccmail.ir با موضوع “درخواست درگاه پرداخت اینترنتی ” ایمیل نمایید. بعد از بررسی اطلاعات شما همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات درگاه برای شما ارسال خواهد شد.


کسب مشاوره با کارشناسان کارت اعتباری ایرانیان: ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید