نحوه اتصال درگاه پرداخت و کارتخوان به پرونده مالیاتی

آموزش اتصال درگاه پرداخت و دستگاه POS به پرونده مالیاتی در کارت اعتباری ایرانیان

با توجه به دستورالعمل سازمان امور مالیاتی جهت اتصال کلیه درگاه های پرداخت اعم از اینترنتی و کارتخوان فیزیکی به پرونده مالیاتی افراد حقیقی و شخصیت های حقوقی، کلیه دارندگان درگاه پرداخت موظف هستند تا درگاه های خود ( درگاه پرداخت اینترنتی ، کارتخوان ) را به پرونده مالیاتی خود الصاق نمایند. در غیر این صورت درگاه های پرداختی که متصل نشده باشد پس از مدتی مسدود خواهند شد. در این مقاله آموزشی نحوه اتصال پرونده مالیاتی به درگاه های پرداخت اینترنتی و همچنین دستگاه های POS اشخاص به صورت بصری در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

 

مراحل الصاق کارتخوان ها و درگاه پرداخت به پرونده مالیاتی:

  • وارد سایت https://my.tax.gov.ir شوید.
  • وارد کاربری خود شوید. (اگر تا به حال ثبتنام نکرده اید، ابتدا ثبتنام و وارد کاربری خود شوید.)

 

ثبتنام در سایت مالیات

 

  • بر روی گزینه تعداد پایانه های فروش کلیک نمایید.

 

مراحل اتصال دستگاه کارت خوان به مالیاتی

 

  • یک لیست که شامل پایانه های ثبت شده با کد مالیاتان می شود را می توانید مشاهده نمایید. در صورتی که از ترمینال های ثبت شده به نام خود در سازمان امور مالیاتی مطمعن نیستید از التصال آن به پرونده مالیاتی خود اطمینان نمایید. جهت اطمینان ترمینال ثبت شده در پرونده خود، با درگاه های پرداختی که در اختیار دارید شماره ترمینال را مطابقت نمایید. شماره ترمینال در درگاه پرداخت اینترنتی در قسمت اطلاعات پذیرنده در صفحه پرداخت قابل مشاهده و دستگاه های کارتخوان در منو فروشنده قابل رویت می باشد. پس از وارد نمودن فرم گزینه الصاق به پرونده را کلیک کنید.

در صورت دریافت خطای عدم تکمیل پرونده مالیاتی مراحل زیر را طی نمایید:

  • بر روی گزینه عدم تکمیل کلیک نمایید.

خطای عدم تکمیل پرونده مالیاتی

 

نکته!

اتصال دستگاه کارتخوان به پرونده مالیاتی

 

  • جهت تکمیل پرونده مالیاتی خود باید تمامی اعلان های قرمز را تکمیل کنید و سپس برروی دکمه تایید کلیک کنید. پس از تکمیل اطلاعات، وضعیت پرونده شما به گام ۴ یا وضعیت ۴۵ تغییر خواهد یافت و مانند تصویر زیر پروسه تکمیل می شود.

 

آموزش الصاق درگاه پرداخت به پرونده مالیاتی


کسب مشاوره: ۰۲۱۷۵۱۸۱۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید