معرفی پرداخت یاری

پرداخت یاری ، یک مجوز طبق ضوابط بانک مرکزى جمهورى اسلامى ایران است، که با دارا بودن آن می توانند در فضای آنلاین فعالیت کنند. درگاه پرداخت اینترنتی توسط شرکت‌های پرداخت یاری تحت نظارت بانک مرکزی و شاپرک ارائه می‌شوند. این نهاد با انعقاد قرارداد با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت، امکان استفاده از ابزارهای پذیرش و اتصال به شبکه الکترونیکی پرداخت (شاپرک) به‌صورت غیرمستقیم را میسر می‌سازد.


درگاه پرداخت ایرانیان


وظایف شرکت های دارای پرداخت یاری:

مهمترین و اساسی ترین وظایفی که بر عهده دارند، ارائه انواع سرویس‌های پرداخت به افراد و کسب‌کارها است. درگاه پرداخت ایرانیان، فرآیند دریافت درگاه پرداخت اینترنتی را بسیار اسان تر و  ظرف چند ساعت پس از ارائه مدارک، درگاه پرداخت ارائه دهد.

 

 فعالیت پرداخت یار در چه حوزه ای است؟

موضوع فعالیت پرداخت یار ارائه خدمات پرداخت و نظارت بر عملکرد پذیرندگان  پشتیبانی شده پس از اتصال آنها به شبکه الکترونیکی پرداخت است.

 

مزایای مجوز پرداخت یاری:

  1. ساماندهی درگاه‌های پرداخت واسط
  2. نظارت بیشتر شاپرک روی درگاه‌های پرداخت واسط
  3. ارائه یک کد پذیرندگی برای هر پذیرنده
  4. واریز شدن تنها سود کارمزد پذیرنده‌ها به حساب شرکت پرداخت یار ( مبالغ تراکنش پذیرنده‌ها پس از کسر کارمزد به حساب خودشان واریز می‌شود)
  5. مدیریت بهتر لیست سیاه پذیرندگان
  6. جلوگیری از سوء‌ استفاده وب‌سایت‌های متخلف

 

سخن آخر:

در نتیجه شرکت دارنده مجوز پرداخت یاری در چارچوب سند تدوینی از سوی بانک مرکزی و بر اساس قرارداد منعقده با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) و شاپرک، می‌تواند پرداخت‌های بدون کارت از جمله پرداخت‌های درون برنامه‌ای مبتنی بر زیرساخت‌های همراه را برای پذیرندگان خود انجام داده و سپس به شبکه شاپرک ارسال نمایند.

درگاه پرداخت ایرانیان هم این مجوز را دارا است. برای ارائه مدارک و همچنین دریافت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید